مقالات

تجهیزات اعلام حریق تسلا – سیستم اعلام حریق تسلا – تا 26% تخفیف

تجهیزات اعلام حریق تسلا – سیستم اعلام حریق تسلا

تولید و طراحی سیستم ها و تجهیزات اعلام حریق با در نظر گرفتن پیامدهای مالی، جانی و زیست محیطی آتش سوزی ها، به خصوص آتش سوزی های ساختمانی بیش از پیش اهمیت یافته است.

تجهیزات اعلام حریق تسلا یکی از سامانه های درجه یک و با کارایی بالای تولید داخل است که امروزه به منظور به حداقل رساندن آسیب ها و خسارت های مالی و صدمات جانی به وجود آمده بر اثر حریق بسیار پرکاربرد گشته است. در ادامه مطلب به معرفی بیشتر شرکت تولید کننده سیستم اعلام حریق تسلا و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

معرفی شرکت تولید تجهیزات و سیستم اعلام حریق تسلا

برند تسلا از برند های با کیفیت و مبتکر ایرانی است که محصولات آن نه تنها به بازارهای داخلی عرضه می گردد بلکه به سایر کشورها، از جمله کشورهای خاورمیانه نیز صادر می شود.

محصولات تسلا ساخت شرکت آشکار سازان ایرانیان است که از شرکت های با سابقه در زمینه ساخت سیستم ها و تجهیزات اعلام حریق می باشد.

شرکت آشکار سازان ایرانیان با بهره بردن از تجارب مهندسان و کارشناسان مجرب از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را برای ساخت سیستم های مذکور آغاز نموده و آزمایشگاه تخصصی خود را مبتنی بر استاندارد های بین المللی آتش نشانی را برای نخستین بار در ایران تاسیس کرده است.

تمام تجهیزات اعلام حریق تولید شده توسط این شرکت اعم از انواع دتکتورهای دودی، حرارتی و گازی، پنل مرکزی اعلام حریق، شستی سیستم و آژیر حریق و غیره تماما کنترل شده و بر اساس استانداردهای ملی و دارای گواهینامه های بین المللی همچون ISO9001 و  EN54می باشد و همگام با استانداردهای اروپا و جهان پیش می رود.

بارزترین ویژگی محصولات تسلا گارانتی مادام العمر قطعات در سیستم اعلام حریق تسلا از سوی این شرکت است که نشانه اطمینان خاطر سازندگان آن از کیفیت بالای محصولات و جلب هرچه بیشتر رضایت مصرف کنندگان می باشد.

تجهیزات اعلام حریق تسلا

کنترل پنل اعلام حریق تسلا

پنل اعلام حریق تسلا در بناهایی با کاربری های مختلف از جمله ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری، ساختمان های اداری، مدارس، مساجد و غیره و متناسب با کاربری آن از نوع ۲ زون تا ۱۸ زون مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه مدارهای این پنل از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و با بهره گیری از تکنولوژی SMD طراحی و تولید شده اند.

مرکز کنترل اعلام حریق تسلا

انواع دتکتور اعلام حریق تسلا

دتکتور یکی از اجزای مهم در سیستم اعلام حریق تسلا می باشد که با تشخیص پارامترهایی مثل تغییر دما و غیره اتفاق افتادن حریق را آشکار می سازد و شامل دتکتورهای حرارتی، دودی و گازی می شود.

تسلا دتکتورهای حرارتی خود را در دو مدل افزایش دما و دما ثابت تولید کرده است و می توان از آن ها با انواع پنل مرکزی متعارف در کاربری های گوناگون استفاده نمود.

دتکتورهای دودی برند تسلا از نوع اپتیکال یا نوری هستند که قابلیت راه اندازی با پنل مرکزی کانونشنال و متعارف را دارا می باشد.  عملکرد دتکتورهای گازی نیز آشکارسازی نشت گازهای مشتعل پذیر و یا سمی می باشد که قابل استفاده در محیط های مسکونی و صنعتی است.

دتکتور اعلام حریق تسلا

شستی اعلام حریق تسلا

شستی از تجهیزات اعلام حریق است که به وسیله فشردن آن افراد آتش سوزی در محل  اعلام می کنند.

شستی اعلام حریق تسلا متعارف و یا کانونشنال، دارای قابلیت ریست شدن و از نوع برگشت پذیر هستند.

آژیر فلاشر اعلام حریق تسلا

می توان گفت کار اصلی آژیرها، آگاه سازی ساکنان ساختمان از خطر آتش سوزی با تولید نمودن صدا و نور می باشد. پس از فعال شدن شستی یا دتکتورها، سیگنال های هشدار و خطر به پنل مرکزی ارسال خواهد شد. سپس آژیر فلاشر توسط کنترل پنل روشن شده و افراد را از وجود خطر با خبر می سازد.

آژیر فلاشر و شستی اعلام حریق تسلا

شستی قابل ریست تسلا

قیمت اصلی تومان239,000 بود.قیمت فعلی تومان176,860 است.

دستگاه کنترل مرکزی تسلا 2 زون

قیمت اصلی تومان5,750,000 بود.قیمت فعلی تومان4,255,000 است.

دستگاه کنترل مرکزی 4 زون تسلا

قیمت اصلی تومان5,800,000 بود.قیمت فعلی تومان4,292,000 است.

دتکتور دودی تسلا sd 407

قیمت اصلی تومان329,000 بود.قیمت فعلی تومان243,460 است.

دتکتور حرارتی افزایشی تسلا

قیمت اصلی تومان329,000 بود.قیمت فعلی تومان243,460 است.

دتکتور حرارتی ثابت تسلا

قیمت اصلی تومان325,000 بود.قیمت فعلی تومان240,500 است.

آژیر فلاشر تسلا 24 ولت

قیمت اصلی تومان329,000 بود.قیمت فعلی تومان243,460 است.

آژیر معمولی تسلا 24 ولت

قیمت اصلی تومان319,000 بود.قیمت فعلی تومان236,060 است.

چراغ ریموت تسلا

قیمت اصلی تومان38,000 بود.قیمت فعلی تومان28,120 است.

دستگاه کنترل مرکزی 6 زون تسلا

قیمت اصلی تومان5,850,000 بود.قیمت فعلی تومان4,329,000 است.

دستگاه کنترل مرکزی 8 زون تسلا

قیمت اصلی تومان5,900,000 بود.قیمت فعلی تومان4,366,000 است.

دستگاه کنترل مرکزی 10 زون تسلا

قیمت اصلی تومان6,050,000 بود.قیمت فعلی تومان4,477,000 است.
پروژه های خود را به ما بسپارید

مراحل انجام پروژه های نصب اعلام حریق

پروژه های خود را به ما بسپارید

مراحل انجام پروژه های نصب اعلام حریق

۱- بازدید از مکان

برای نصب صحیح و تهیه نقشه مطابق استاندارد نظام مهندسی و تعیین تعداد و نوع تجهیزات اعلام حریق و… نیاز است که کارشناسان ایمن فایر سیستم از محل شما بازدید کنند.

۲- خرید اجناس مورد نیاز

نوع محصول مورد نیاز از طرف کارشناس پیشنهاد و پیش فاکتور داده می شود و برای اطلاع بیشتر می توانید به فروشگاه سایت مراجعه یا تماس حاصل فرمایید.

۳- پرداخت وجه

نحوه پرداخت وجه پروژه به این صورت بوده که ۲۰ درصد از مبلغ پروژه در ابتدای قرارداد،۵۰درصد مبلغ در زمان شروع و ۳۰درصد مبلغ در انتها از مشتری دریافت می شود.

۴- تعیین وقت انجام پروژه

ایمن فایر سیستم با بکارگیری کادر مجرب و تکنسین با تجربه در ضمینه نصب و اجرا و راه اندازی درکمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *