مقالات

تجهیزات اعلام حریق سنس – سیستم اعلام حریق سنس – با 24% تخفیف

تجهیزات اعلام حریق سنس - سیستم اعلام حریق سنس

تجهیزات اعلام حریق سنس – سیستم اعلام حریق سنس

معرفی تولید کننده تجهیزات اعلام حریق سنس

تجهیزات سیستم  اعلام حریق سنس تولید شده توسط شرکت فناوری سانا پژوهش گستر است که دارای سال ها تجربه در عرصه تولید تجهیزات و سیستم های الکترونیکی ایمنی و اعلام حریق می باشد. آزمایشگاه اصلی و کارخانه این شرکت در مکانی وسیع واقع در شهرک صنعتی شاهین شهر تبریز است.

بازار فروش تجهیزات و سیستم اعلام حریق سنس تنها محدود به استان های مختلف کشور نمی شود و به اکثر کشورهای همسایه نیز صادر می شود.

 

علاوه بر آن در تلاش برای راهیابی به بازارهای جدید در نقاط مختلف دنیا می باشد. از ویژگی های بارز محصولات سنس SENS می توان به بهره گیری از فناوری های روز، طراحی دقیق، عدم پیچیدگی در کاربری، مطابق بودن با استانداردهای بین المللی در زمینه ایمنی اشاره نمود.

هم اکنون کارخانه مرکزی و آزمایشگاه اصلی شرکت در محلی به وسعت 3900 متر مربع در شهرک صنعتی شاهین شهر تبریز در حال فعالیت می باشد. تاکنون محصولات سنس به 31 استان ایران و برخی کشورهای همسایه عرضه شده و هم اکنون نیز در حال راه یابی به بازارهای جدید در مناطق مختلف جهان است. طراحی دقیق با آخرین فن آوری های روز،کاربری آسان و تطبیق با استاندارد های تخصصی معتبر اروپایی از جمله نکاتی است که باعث شده است تا برند SENS در مدت کوتاهی به یک نام آشنا در زمینه اعلان حریق و ایمنی در منطقه تبدیل شود. همچنین برخی از دستاوردهای این شرکت به اختصار در زیر آورده شده است:

  • اخذ استاندارد ISO9001:2015
  • احداث اولین آزمایشگاه اعلان حریق در سطح کشور
  • اولین تولید کننده محصولات اعلان حریق در استان
  • کسب عنوان واحد نمونه برق و الکترونیک از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در سال 94
  • اخذ تائیدیه آتش نشانی کلان شهر تهران
  • اخذ تائیدیه آتش نشانی تبریز، رشت، قزوین، اصفهان و…
  • صادرات به کشورهای همسایه از جمله ترکیه
  • تولید محصولات جدید قابل رقابت با برند های معتبر خارجی

ایده محوری مجموعه SENS همواره بر افزایش رضایت مشتری با ارائه محصولات و خدماتی فراتر از نیاز مشتریان استوار بوده است. آنچه که SENS تلاش می کند تا بیشتر و بیشتر به دست بیاورد، رابطه بلند مدت با نگرش برد-برد با مشتریان است و در این راه تلاش میکند تا با حفظ رشد و بهینه سازی روز افزون کیفیت محصولات، تولید محصولات جدید قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی، ارائه قیمت های رقابتی و اصلاحات بر اساس نظریات مشتریان، این رابطه را تقویت نماید. در دنیای تجارت امروز، تیم متخصص و فعال SENS در زمینه های تحقیقات، طراحی، تولید و فروش جوهره اصلی واقعی این شرکت جهت تبدیل شدن به برند معتبر جهانی می باشد.

کنترل پنل مرکزی تجهیزات اعلام حریق سنس

تجهیزات اعلام حریق سنس تایید شده توسط سازمان آتش نشانی هستند و دارای استاندارد  EN 54می باشند. پنل های کنترل برند سنس با استفاده از تکنولوژی  SMD تولید شده اند و دارای دو مدل به نام های PC-5 و MC-5 می باشد، که سری PC-5 به صورت ۲ الی ۱۲ زون طراحی شده است و سری MC-5 به صورت ۲ الی ۲۴ زون.

از جمله مزایای این محصول تجهیز شده توسط مدارات هوشمند، کیفیت بالا از لحاظ فنی، دارا بودن خدمات پس از فروش و گارانتی و از همه مهمتر قیمت قابل قبول و مناسب آن است که تجهیزات اعلام حریق سنس را به یک محصول کارآمد و مطمئن تبدیل نموده است که از لحاظ هزینه و قیمت نیز از بهترین گزینه های موجود در بازار برای انتخاب می باشد.

مرکز کنترل اعلام حریق سنس

انواع دتکتورها در سیستم اعلام حریق سنس 

دتکتور از اصلی ترین بخش های هر سیستم اعلام حریق محسوب می شود. دتکتورها در سیستم اعلام حریق سنس از کیفیت و دقت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

این دتکتورها در انواع دتکتورهای حرارتی دما ثابت و یا دما افزایشی، دتکتورهای دودی که از نوع نوری یا اپتیکال می باشند و دارای دو مدل هستند، دتکتورهای گازی و دتکتورهای مولتی که هم دارای سنسور یا حسگر دود می باشند و هم سنسور حرارتی دارند، در بازار موجود می باشند.

دتکتورهای برند سنس SENS به دلیل قیمت مناسبی که دارند و همچنین ترکیبی بودن این محصول، توانسته بخش بزرگی از فروش دتکتورها در بازار تجهیزات و سیستم های اعلام حریق را مختص خود نماید.

دتکتور اعلام حریق سنس

شستی های تجهیزات اعلام حریق سنس

شستی در سیستم اعلام حریق سنس از نوع آدرس ‌پذیر می باشد و دارای قابلیت ریست نمودن یا برگشت پذیر بودن نیز هست.

این شاسی یا شستی اعلام حریق از جنس نشکن تولید شده و مجهز به یک چراغ کوچک ال ای دی برای نشان دادن وضعیت آن است و امکان راه اندازی دوباره و تست آن فراهم می باشد.

اگر شستی فعال باشد بر روی کنترل پنل اعلام حریق آدرس پذیر، آدرس آن به نمایش درمی آید.

شستی اعلام حریق سنس

آژیر فلاشر و آژیرهای تجهیزات اعلام حریق سنس

آژیر فلاشر و آژیرهای تجهیزات و سیستم اعلام حریق سنس از طراحی منحصر به فرد و زیبایی برخوردار هستند. علاوه بر آن دارای شدت صدای کاملا مناسب با بهره بردن از فناوری پیزو می باشند که آن را به گزینه بسیار مناسب جهت استفاده در اماکن مسکونی و تجاری تبدیل کرده است.

از همه زوایا این تجهیزات قابل رویت می باشند و پخش صدای آن در محیط کاملا به صورت یکنواخت است. علاوه بر صدای مطلوب کیفیت نور آژیر فلاشرهای سنس نیز بسیار بالا می باشد.

آژیر فلاشر اعلام حریق سنس

سایر تجهیزات در سیستم اعلام حریق سنس

علاوه بر تجهیزات مرسوم و اساسی در سیستم ‌های اعلام حریق، برند سنس SENS  نیز همچون سایر برندهای تخصصی و برجسته در زمینه تجهیزات اعلام حریق محصولات مختص خود را به بازار عرضه نموده است.

 

کاتالوگ محصولات متعارف سنس

کاتالوگ محصولات آدرس پذیر سنس

دتکتور دودی سنس

قیمت اصلی تومان329,000 بود.قیمت فعلی تومان250,040 است.

دتکتور حرارتی سنس دما ثابت

قیمت اصلی تومان325,000 بود.قیمت فعلی تومان247,000 است.

دتکتور حرارتی دما-افزایشی سنس

قیمت اصلی تومان385,000 بود.قیمت فعلی تومان292,600 است.

دتکتور مولتی سنسور دودی-حرارتی سنس

قیمت اصلی تومان479,000 بود.قیمت فعلی تومان364,040 است.

ریموت اندیکاتور سنس

قیمت اصلی تومان55,000 بود.قیمت فعلی تومان41,800 است.

آژیر فلاشر سنس 24 ولت

قیمت اصلی تومان329,000 بود.قیمت فعلی تومان250,040 است.

آژیر سنس اعلام حریق 24 ولت RSF-90

قیمت اصلی تومان319,000 بود.قیمت فعلی تومان242,440 است.

شستی اعلام حریق سنس قابل ریست

قیمت اصلی تومان299,000 بود.قیمت فعلی تومان227,240 است.

مرکز کنترل اعلام حریق متعارف 2 زون سنس MC5

قیمت اصلی تومان5,900,000 بود.قیمت فعلی تومان4,484,000 است.

مرکز کنترل متعارف 4 زون سنس MC5

قیمت اصلی تومان5,950,000 بود.قیمت فعلی تومان4,522,000 است.
پروژه های خود را به ما بسپارید

مراحل انجام پروژه های نصب اعلام حریق

پروژه های خود را به ما بسپارید

مراحل انجام پروژه های نصب اعلام حریق

۱- بازدید از مکان

برای نصب صحیح و تهیه نقشه مطابق استاندارد نظام مهندسی و تعیین تعداد و نوع تجهیزات اعلام حریق و… نیاز است که کارشناسان ایمن فایر سیستم از محل شما بازدید کنند.

۲- خرید اجناس مورد نیاز

نوع محصول مورد نیاز از طرف کارشناس پیشنهاد و پیش فاکتور داده می شود و برای اطلاع بیشتر می توانید به فروشگاه سایت مراجعه یا تماس حاصل فرمایید.

۳- پرداخت وجه

نحوه پرداخت وجه پروژه به این صورت بوده که ۲۰ درصد از مبلغ پروژه در ابتدای قرارداد،۵۰درصد مبلغ در زمان شروع و ۳۰درصد مبلغ در انتها از مشتری دریافت می شود.

۴- تعیین وقت انجام پروژه

ایمن فایر سیستم با بکارگیری کادر مجرب و تکنسین با تجربه در ضمینه نصب و اجرا و راه اندازی درکمترین زمان ممکن پروژه های شما را انجام خواهد داد.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *